среда, 1 апреля 2015 г.

Стилізація українскої писанки від So Jeo LeBlond (Канада)

Канадка So Jeo LeBlond познайомилась з "українской писанкой" приблизно
20 років тому, коли отримала від брата на Різдво комплект для виготовлення українських великодніх яєць. У комплект входила дерев'яна кістка (спеціальний інструмент для розпису) з мідним кінцевиком, віск, свічки та барвники. Подивившись по телевізору майстер-клас з розпису яєць, вона з ентузіазмом приступила до роботи, але була страшно розчарована своїм першим негативним досвідом і швидко закинула це заняття. Повернулася вона до нього тільки в 2007 році, коли її малюки відмовилися розфарбовувати куплені для них заготовки. Цього разу So Jeo взялася за справу серйозно. У хід пішли численні книги та відео-уроки. І о диво! Після недовгого періоду "проб і помилок" на світло, нарешті, з'явилося перше справжнє пасхальне яйце. Зараз So Jeo продає десятки яєць по всьому світу. У неї багато шанувальників і постійних клієнтів.



Декор "писанок", створених So Jeo відрізняється  від традиційних


 українських пасхальних яєць.Адже незважаючи на те, що вона частково використовує у розписі традиційні символи і кольори, сюжети цих маленьких шедеврів втілюють її мрію "зробити щось дивовижне, ще небачене раніше".
"Я самоучка в мистецтві писанки. Хоча я часто включаю традиційні символи і елементи, мені не хочеться обмежувати себе рамками традиційних конструкцій. Мої ідеї народжуються з мого власного життєвого досвіду і моєї уяви. Я вважаю, що природа служить мені одним з найбільших натхнень. 
Сподіваюся, що дивлячись на мої писанки, ви будете відчувати ту пристрасть, яку я вклала в свою роботу ".P.S. Всі писанки So Jeo виконані на натуральній яєчній шкаралупі з використанням традиційних технологій.






Прототипом писанок з птахою, серноми та левом є мініатюрний килим, створений Teresa Layman  









  

Комментариев нет:

Отправить комментарий